אידיאולוגיה אי אפשר לנצח? אפי איתם: "קישקושים"

    המהדורה המרכזית No Comments on אידיאולוגיה אי אפשר לנצח? אפי איתם: "קישקושים"

    תא"ל במיל' אפי איתם לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אנחנו לא עוסקים ברעיונות אלא ביכולת השמדה. אם חמאס זה הרעיון של להשמיד את עם ישראל אז אנחנו נשמיד את החמאס. אלה קישקושים שעצרו אותנו במשך שנים"

    Effi Eitam speaks during the Gush Katif conference at the Tel Aviv Museum on March 23, 2017. Photo by Yossi Zeliger/Flash90 *** Local Caption *** ëðñ âåù ÷èéó îåæéàåï úì àáéá âåù îãáø àôé àéúí צילום: יוסי זליגר/פלאש90
    14:31
    09.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on שוברת מיתוס: מירי זורגר מגלה מהי חלת מפתח אמיתית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תא"ל במיל' אפי איתם, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לאמירות לפיהן אי אפשר לחסל את האידיאולוגיה של החמאס: "זאת שטות גמורה. אנחנו לא עוסקים ברעיונות אלא ביכולת השמדה. אם חמאס זה הרעיון של להשמיד את עם ישראל אז אנחנו נשמיד את החמאס. אלה קישקושים שעצרו אותנו במשך שנים. הסתכלנו איך הנחש גדל ואמרנו שטרור אי אפשר לנצח. ברוך ה' אנחנו במקום אחר, הממשלה נתנה פקודה לצבא להשמיד את חמאס".

    לדבריו: "לא צריך להשמיד את אזרחי עזה. ישארו שם אנשים שאולי לא אוהבים אותנו אבל חסרי יכולת להזיק לנו. אני עוד זוכר את הימים שהסתובבתי שם בסיורי בוקר על ג'יפ אני וחייל אחד מארז עד רפיח ואף אחד לא פצה פה. כשגילינו קרל גוסטב (נשק מאולתר) זה היה גילוי אמל"ח מרעיש".

    עוד אמר איתם: "אנחנו רואים היום מסירות נפש ורוח לחימה. היינו קרובים להיפרדות פנימית ובבת אחת זה נעלם והפכנו לחברה אחת".

    הוא שב והתייחס לתושבי הרצועה: "האזרחים שם שותפים לזה והם ישאו במחירים. מי שלא ילך דרומה דמו בראשו".



    0 תגובות